Sve vijesti

  • vedran-veres-2

    Vedran Vereš: Digitalni marketing klijentima postaje sve bitniji

    Glavnih trendova na domaćoj marketinškoj sceni ima nekoliko, oni prate svjetske trendove, ali se pojavljuju nešto kasnije i s odmakom, te se različiti trendovi pojavljuju različitim intenzitetom. Veliki je trend u svijetu, a kad nas se upravo događa, digitalni marketing i oglašavanje. Kod nas digitalni marketing postaje sve bitniji klijentima, pa se sada uključuje

  • Pozornost milenijalaca je 12 sekundi, a generacije Z samo osam sekundi

    “Pozornost milenijalaca je 12 sekundi, a generacije Z samo osam sekundi”

    Svaki klijent, pa čak i kampanja može imati različiti miks kanala koji će maksimizirati uspješnost prijenosa komunikacijske poruke. Aktualni trendovi u konzumaciji medija, poslovi budućnosti, medijski i digitalni alati koji kampanjama i reklamama daju dodanu vrijednosti te privlačenje pozornosti ciljane publike teme su o kojima smo razgovarali s Ivanom Brozovićem, voditeljem online tima u kreativnoj

  • UM_zagreb-750x375

    Ivana Žulj promovirana u direktoricu strateškog planiranja

    Osim zaduženja koja će preuzeti s novom pozicijom, Ivana je angažirana i na promociji projekata i istraživanja tima Polaris u Hrvatskoj   Menadžment najučinkovitije medijske agencije u Hrvatskoj prema Effie Worldwide Indexu 2019 te agencije koja je Effie Grand Prix nagradu u Hrvatskoj dosad osvajala čak četiri puta, unaprijedio je Ivanu Žulj s pozicije strategy managera u direktoricu strateškog planiranja (strategy director),

  • Universal-McCann_Nina-Jocić-1-750x375

    Mladi lideri – Nina Jocić: Nema boljeg posla od onoga koji iskreno voliš jer ti jedino u njemu za neuspjehe nisu krivi drugi i drugačiji, nego ti sam

    Dosadašnje iskustvo Nine Jocić u prodaji, u digitalnoj agenciji te posljednje tri godine u Universal McCannu, gdje radi na poziciji Online Media Account managera i kao voditeljica Online tima, formirali su način razmišljanja koji ne priznaje „nemoguće“ kao odgovor.  Osim u posao, zaljubljena je u učenje i poučavanje. Njezina impresivna akademska karijera omogućila joj je da predaje

  • Linkedin_DisplayImage_1200x627 pix

    Effie i WARC potvrdili: Najučinkovitija smo medijska agencija u Hrvatskoj!

    Prema rezultatima Effie Worldwide Indexa 2019, koji na temelji na nagradama i priznanjima ostvarenim na nacionalnim Effie natjecanjima u 2018., UM Zagreb najučinkovitija je medijska agencija u Hrvatskoj. Prema bodovima prikupljenim na temelju osvojenih nagrada te broju finalista, UM Zagreb nalazi se na diobi drugog mjesta u ukupnom poretku te smo jedina medijska agencija u

  • nase-predstavnice

    Naše predstavnice na Google Executive Summit-u

    Jovana Petrović, Head of Regional Connection Planning and Digital u UM Beograd, i Nina Jocić, Head of Online Media u UM Zagreb, učestvovale su na Google Executive Summit-u u Kaliforniji. Jovana i Nina posetile su San Francisko u Kaliforniji povodom održavanja Google Adriatic Executive Summit 2019. Google im je bio sjajan domaćin i ovom prilikom

  • maraton

    Veliki uspijeh I&F maratonaca

    „Ova nedjelja u Beogradu donijela je za mene ostvarenje jednog sna koji se činio nezamisliv – postao sam maratonac. Pomalo sam skupljao kilometre, poklopilo se odlično vrijeme za trčanje i uz pomoć onih koji su me podržavali porukama i savjetima, kao i kolegama Predragu i Marku koji su navijali za mene na samoj stazi

  • um-zagreb-znacajno-pojacao-tim-750x375

    UM Zagreb značajno pojačao tim

    Ivan Čelebić, Andrea Jakšić i Marko Dilberović najnovija su pojačanja u agenciji UM Zagreb, jednoj od vodećih agencija za zakup i medijsko planiranje u Hrvatskoj. Ivan Čelebić agencijsku karijeru u proteklih 11 godina gradio je u agenciji UM Podgorica gdje je posljednje dvije godine bio i glavni direktor. U UM-u je preuzeo vrlo odgovornu i

  • Biljana-Kolakovic

    BILJANA KOLAKOVIĆ: „U 2019 naši klijenti će imati na raspolaganju nove sofisticirane alate, koji su na korist njihovih boljih poslovnih rezultata“

    BILJANA KOLAKOVIĆ, regionalna direktorka agencije UM razgovarala je sa portalom Advertiser Serbia u okviru prazničnog serijala intervjua. …ocena uspešnosti agencije u 2018…U ovoj godini smo učili, istraživali, testirali, kreirali nove alate, radili na strategiji kako da kampanje naših klijenata budu još kvalitetnije zastupljene na digitalnim medijima. Digital je očekivano bio najdinamičniji medij tokom cele prethodne godine.

  • aecfad9128103ba7b6ca05f34dfefb65

    Koncept ‘drugačiji od drugih’ nije uvijek primjeren za sve

    Universal McCann Zagreb (UM) jedna je od najuspješnijih medijskih agencija u Hrvatskoj, a već tri godine zaredom na Danima komunikacija s partnerskim agencijama osvaja Effie Grand Prix, najznačajniju nagradu ovog festivala. Iza njih je još jedna sjajna godina zbog čega smo razgovarali s Ivanom Žulj, voditeljicom strateških projekata te Ninom Jocić, voditeljicom online tima.