-
Srđan Šaper
Chairman I&F Grupa
-
Srđan Šaper je aktivan u svijetu marketinga preko 30 godina. Karijeru je započeo kao glazbena zvijezda, a zatim je postao marketinški i komunikacijski stručnjak i uspješan poduzetnik. Srđan je stvorio I&F McCann Grupu, jedan od vodećih komunikacijskih sistema koji djeluje na 12 tržišta jugoistočne Europe Nordijskih zemalja i koji zapošljava više od 600 ljudi.
POSLOVNA I MARKETINŠKA KARIJERA
Nakon umjetničke karijere osnivača i člana grupe VIS IDOLI ušao je u svijet marketinga. Radio je kao kreativni direktor, producent TV reklama, producent i redatelj u agencijama SM Delo, Ogilvy & Mather, Saatchi & Saatchi i Idols & Friends. Srđan Šaper je, između ostalog, stvorio puno uspješnih marketinških kampanja. 1997. potpisao je ugovor sa McCann Worldgroup i otvorio agencije u Srbiji i Makedoniji. U godinama koje su uslijedile osnovao je McCann agencije u drugim zemljama.Danas je Srđan Šaper na čelu I&F McCann Grupe, vodećeg marketinškog i komunikacijskog sistema u jugoistočnoj Europi s podružnicama u 8 zemalja (Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, Makedoniji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Albaniji i Bugarskoj) i u nordijskim zemljama (Švedska, Danska, Norveška, Finska) i zapošljava više od 600 ljudi. Srđan Šaper i I&F McCann Grupa su drugi najveći afilijacijski partner McCann Worldgroup-a i IPG-a.
Poslovna zajednica
Srđan Šaper je inicirao brojne projekte na području kulture i komunikacija. Autor je projekta za unaprijeđenje imidža Srbije „La Serbie original version“ u studenom 2000. u Parizu. Cilj projekta je predstavljanje duha Srbije poslije političkih promjena i demokratizacije. Bio je jedan od kreatora nekoliko političkih kampanja u Srbiji i regiji.Tijekom karijere, Srđan Saper je bio član više odbora javnih i poslovnih institucija, među kojima su International Advertising Association (IAA) i American Chamber of Commerce (AmCham).Srđan Šaper je dobitnik Nagrade za životno djelo za stvaralački doprinos razvoju tržišnih komunikacija od strane Udruženja za tržišne komunikacije (UEPS). Kao aktivnom sudioniku poslovne i marketinške zajednice dodijeljeno mu je nekoliko prestižnih nagrada.Predavač je na poslijediplomskom studiju Fakulteta dramskih umjetnosti , a često je gost i na brojnim međunarodnim konferencijama gdje drži predavanja iz područja oglašavanja i marketinga. Srđan je diplomirao na katedri za filmsku i televizijsku režiju na Fakultetu dramskih umjetnosti Univerziteta u Beogradu.
UM Offices
-
Srđan Šaper
Chairman I&F Grupa
-
Darko Lukić
CEO IPG Mediabrands for SEE
I&F Grupa
-
Darko Lukić
CEO IPG Mediabrands for SEE
I&F Grupa
-
Darko Lukić ima 20 godina iskustva u oglašivačkoj industriji. Diljem jugoistočne Europe Lukić se smatra vrsnim medijskim strategom sa internacionalnim iskustvom koje uključuje rad i u medijima i u marketinškim agencijama.
Karijeru je započeo 1996. godine u kompaniji New World Publishing Inc. u Pragu, a nakon 3 godine se pridružio istoj kompaniji u Budimpešti. Sedam godina kasnije, 2005. godine, Darko je bio jedan od osnivača kompanije CEE Business Media, također u Budimpešti.
MBA diplomu je stekao na UK Open University. Tijekom karijere u agenciji UM, Darko je surađivao sa svim ključnim klijentima i tako direktno sudjelovao u razvoju UM agencija u cijeloj regiji.
Poznat je po svojoj energiji, posvećenosti uspjehu i dinamičnom svijetu medija, a ponosan je na sve uspjehe koje je UM postigao tijerkom posljednjih 10 godina, od ulaska na nova tržišta, do dobijanja novih klijenata, i uvođenja novih usluga.
Darko voli reći kako se osjeća veoma privilegirano i ponosno što može surađivati sa nevjerovatnim timom agencije UM koji čine ljudi iz svih tržišta jugoistočne Evrope. Slobodno vrijeme provodi sa obitelji i prijateljima. Voli kazalište i operu, a veliki je ljubitelj i sportskih događaja, posebno nogometnih i košarkaških.
-
-
Katarina Kostić
Deputy CEO IPG Mediabrands for SEE
I&F Grupa
-
Katarina Kostić
Deputy CEO IPG Mediabrands for SEE
I&F Grupa
-
Katarina Kostić je stručnjakinja za medije i komunikacije i ima više od 15 godina iskustva u industriji. Agenciji UM Beograd pridružila se nakon završetka diplomskog studija na smjeru Kultura i Mediji na Goldsmith fakultetu Sveučilišta u Londonu.
Otkad je prije 15 godina započela revolucija u medijima, raste i Katarinina znatiželja prema medijskoj i komunikacijskoj industriji, potrošačima, integracijama i ulogom medija u ukupnom uspjehu brandova i poslovanja.
Katarina je ključni član new business i strateškog tima agencije, a njeno duboko razumijevanje industrije je neprocjenjivo kako za međunarodne, tako i za lokalne klijente.
Ekspert je za komunikacijske i medijske strategije, trendove i istraživanja, dok su njen glavni fokus rast i stalni razvoj medijskih usluga u okviru I&F McCann Grupe.
Katarina je vrlo ponosna na svoju sposobnost da prepozna trendove, kao i odlučnost da radi stvari na drugačiji i bolji način. Prepoznala je potrebu za objedinjavanjem tima jugoistočne Evrope, integriranjem digitala i offline-a, ali i potrebu za većom integriranosti sa kreativnim timovima.
Diplomirana je povjesničarka umjetnosti, ali i educirana dizajnerica cvijeća i majka dvoje nevjerojatne djece, uživa u svemu što svijet može ponuditi.
-
-
Branislava Cagronov
Regionalna direktorica UM
-
Branislava Cagronov
Regionalna direktorica UM
-
Branislava Cagronov ima više od 16 godina iskustva u medijskoj industriji u kojoj je surađivala s nekim od najvećih međunarodnih i lokalnih oglašivača u Jugoistočnoj Europi kao što su telekomunikacije, maloprodaja, FMCG, financije i mnogi drugi.
Branislava je poznata po vještinama upravljanja i vođenju timova, konstantnom radu na poboljšanju kvaliteta usluga, jačanja brandova, ali i razvoja poslovanja. Također, Branislava nesebično dijeli iskustva i medijska znanja kako s agencijskim tako i s klijentskim timovima, aposebno je ponosna na dugogodišnja partnerstva agencije i pojedinih klijenata što smatra najvećim dokazom uspjeha.
Branislava slobodno vrijeme voli provoditi u krugu obitelji i prijatelja. Također voli putovati i posjećivati nova mjesta, koncerte i istraživati međunarodnu kuhinju i vina.
-
-
Vedran Vereš
Izvršni direktor
Direktor UM Zagreb
-
Vedran Vereš
Izvršni direktor
Direktor UM Zagreb
-
Vedran Vereš ima preko 15 godina iskustva u medijskoj industriji. Surađivao je s mnogim klijentima iz različitih industrija: telekomunikacije, auto-industrija, igračke, financije, FMCG i dr.
Vedran je dokazani vođa tima, vješt pregovarač, iskusni medijski strateg, uspješan u prepoznavanju potreba klijenta i pružanju medijskih usluga najvišeg nivoa. Ponosan je na svoje iskustvo u radu s klijentima različitih veličina, potreba i pristupa.
Vedran uživa provoditi slobodno vrijeme s prijateljima i obitelji, čitajući knjige, slušajući muziku, gledajući filmove, putujući i istražujući svijet gastronomije i vina.
-
-
Marijana Kovačević
Izvršna direktorica
UM Sofia
-
Marijana Kovačević
Izvršna direktorica
UM Sofia
-
Marijana ima 11 godina iskustva u komunikacijskoj industriji i tijekom tog perioda od prvog dana je izgradila karijeru u Podgorici.
Diplomirala je na Fakultetu političkih znanosti. Tijekom rada u agenciji stekla je opsežno znanje o odnosima s javnošću, media planiranju i zakupu i kreativnom radu na mnogobrojnim projektima realiziranim za klijente agencije.
Ponosna je na to što je UM Sofija u kratkom roku postala jedna od vodeći medijskih agencija na tržištu. UM Sofija je agencija fokusirana na vještine, znanje i ljude. Tim od 17 medijskih stručnjaka stvorio je portfolio raznovrsnih klijenata.
Svoje slobodno vrijeme provodi putujući po egzotičnim zemljama istražujući Aziju, svoj omiljeni kontinent. Govori hebrejski jezik i ljubiteljica je knjiga.
-
-
Nermina Kelić
Izvršna direktorica
UM Sarajevo
-
Nermina Kelić
Izvršna direktorica
UM Sarajevo
-
Nermina ima 9 godina iskustva u komunikacijskom biznisu. Otkad je stekla diplomu iz marketinga na studiju ekonomije i biznisa u Sarajevu.
Njezino iskustvo i znanje iz strateškog planiranja, zakupa, razvoja internetskih strategija i menandžmenta društvenih mreža rezultat su predanog rada i uspješnog vođenja projekata za mnoge klijente među kojima su: The Coca Cola Company, Carlsberg, Podravka i MasterCard.
Jedan od ključnih Nermininih projekata je početak suradnje sa The Coca Cola Company u Bosni i Hercegovini 2012. godine. Od tada je agencija započela suradnju sa nekoliko globalnih i regionalnih klijenata i pozicionirala se kao vodeća na tržištu.
U slobodno vrijeme se voli baviti fotografijom i slikanjem.
Ponosna je što je ostvarila svoj desetogodišnji plan koji si je zacrtala tijekom studija. Spremna je za sljedećih deset.
Izvan ureda uživa u društvu malog plavookog dječaka, a u uredu uživa radeći najbolji posao na svijetu.
-
-
Roza Petrovska
Izvršna direktorica
UM Skopje
-
Roza Petrovska
Izvršna direktorica
UM Skopje
-
Roza se pridružila agenciji UM 2003. godine. Kao diplomirana inženjerka tehnologije u agenciji je dobila priliku primjeniti stečeno znanje i vještine iz organizacije, komunikacije, administracije, upravljanja projektima i ljudskim resursima, kao i iz analize podataka.
Tijekom godina radila je na raznim pozicijama u agenciji UM, kao i u svim ključnim timovima, što je dovelo do toga da postane inspirativan vođa koji zna uspješno upravljati projektnim timovima i implementirati poslovne inovacije.
Tijekom karijere u agenciji UM imala je važnu ulogu zbog svog svježeg i inovativnog razmišljanja kojim je podržavala edukaciju zaposlenih, ali i zbog inovativnog pristupa za uključivanje potrošača i podizanje zadovoljstva klijenata na viši nivo.
Roza je bila dio tima koji je osvojio prvog “Zlatnog lava” za Makedoniju na uglednom svjetskom festivalu “Cannes Lions” u Cannesu 2009. godine za kampanju za podizanje svesti o raku testisa “Check them!” (Provjeri ih).
Roza obožava putovanja i fotografiranje prirode, arhitekture i pejzaža, kao i sklapanje novih prijateljstava. Tijekom proteklih godina imala je priliku baviti se i glumom, glazbom i pisanjem.
-
-
Vladimir Draganić
Izvršni direktor
UM Podgorica
-
Vladimir Draganić
Izvršni direktor
UM Podgorica
-
Vladimir ima 9 godina iskustva u radu u medijskoj agenciji UM i prešao je od razvojnog planera do Media Planera do vođe medijskih timova i radeći na gotovo svim velikim projektima, vodeći proces izvođenja, osmišljavanje medijskih strategija i rad s klijentima agencije.
Izuzetno je ponosan na svoj tim i na vrijednosti koje su zajedno izgradili i na kojima danas počiva UM Podgorica.
Velika pozornost posvećuje mentoriranju i stalnom razvoju stručnosti i uvjeta rada, što rezultira stabilnom pozicijom agencije na tržištu, stalnim poboljšanjem poslovanja i agencija i klijenata, kao i reputacijom UM-a kao poželjnog poslodavca.
Ljubitelj je sporta i filmova, a u slobodno vrijeme bavi se boksom.
-
-
Suela Shtylla
Izvršna direktorica
McCann Tirana
-
Suela Shtylla
Izvršna direktorica
McCann Tirana
-
Suela predstavlja McCann obitelj od osnutka u Albaniji. Prije 8 godina Suela je počela kao managing director agencije i tima koji je nastao oko nje kao McCann Tirana.
Kao rezultat njenog rada i predanosti agencija je danas među vodećima u Albaniji i prepoznata je kao agencija koja postavlja visoke profesionalne i etičke standarde.
U Suelinom CV-u je više od 13 godina radnog iskustva u komunikacijskoj industriji. Radila je sa internacionalnim i lokalnim klijentima: The Coca- Cola Company, Albtelecom, Matercard, L'Orèal, Trans Adriatic Pipeline, Intesa Sanpaolo Bank itd.
Suelina uloga i vizija su u središtu menadžmenta i administracije strateške pozicije agencije, rasta i new biz politike.
Njezin je um strateški i analitički, ima sjajne komunikacijske i pregovaračke vještine, budističko strpljenje i mirnoću i oštro oko za detalje.
Suelini su glavni hobiji planinarenje, yoga i osvajanje novih klijenata.
-