• SrdjanSaper

    Srđan Šaper

    Chairman I&F McCann Grupa

    • Srđan Šaper

      Chairman I&F McCann Grupa

    • Srđan Šaper je aktivan u svijetu marketinga preko 30 godina. Karijeru je započeo kao glazbena zvijezda, a zatim je postao marketinški i komunikacijski stručnjak i uspješan poduzetnik. Srđan je stvorio I&F McCann Grupu, jedan od vodećih komunikacijskih sistema koji djeluje na 12 tržišta jugoistočne Europe Nordijskih zemalja i koji zapošljava više od 600 ljudi.

      POSLOVNA I MARKETINŠKA KARIJERA

      Nakon umjetničke karijere osnivača i člana grupe VIS IDOLI ušao je u svijet marketinga. Radio je kao kreativni direktor, producent TV reklama, producent i redatelj u agencijama SM Delo, Ogilvy & Mather, Saatchi & Saatchi i Idols & Friends. Srđan Šaper je, između ostalog, stvorio puno uspješnih marketinških kampanja. 1997. potpisao je ugovor sa McCann Worldgroup i otvorio agencije u Srbiji i Makedoniji. U godinama koje su uslijedile osnovao je McCann agencije u drugim zemljama.Danas je Srđan Šaper na čelu I&F McCann Grupe, vodećeg marketinškog i komunikacijskog sistema u jugoistočnoj Europi s podružnicama u 8 zemalja (Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, Makedoniji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Albaniji i Bugarskoj) i u nordijskim zemljama (Švedska, Danska, Norveška, Finska) i zapošljava više od 600 ljudi. Srđan Šaper i I&F McCann Grupa su drugi najveći afilijacijski partner McCann Worldgroup-a i IPG-a.

      Poslovna zajednica

      Srđan Šaper je inicirao brojne projekte na području kulture i komunikacija. Autor je projekta za unaprijeđenje imidža Srbije „La Serbie original version“ u studenom 2000. u Parizu. Cilj projekta je predstavljanje duha Srbije poslije političkih promjena i demokratizacije. Bio je jedan od kreatora nekoliko političkih kampanja u Srbiji i regiji.Tijekom karijere, Srđan Saper je bio član više odbora javnih i poslovnih institucija, među kojima su  International Advertising Association (IAA) i American Chamber of Commerce (AmCham).Srđan Šaper je dobitnik Nagrade za životno djelo za stvaralački doprinos razvoju tržišnih komunikacija od strane Udruženja za tržišne komunikacije (UEPS). Kao aktivnom sudioniku poslovne i marketinške zajednice dodijeljeno mu je nekoliko prestižnih nagrada.Predavač je na poslijediplomskom studiju Fakulteta dramskih umjetnosti , a često je gost i na brojnim međunarodnim konferencijama gdje drži predavanja iz područja oglašavanja i marketinga. Srđan je diplomirao na katedri za filmsku i televizijsku režiju na Fakultetu dramskih umjetnosti Univerziteta u Beogradu.

  • darko 252x379

    Darko Lukić

    Izvršni direktor za medijske operacije

    I&F McCann Grupa

    • Darko Lukić

      Izvršni direktor za medijske operacije

      I&F McCann Grupa

    • Darko Lukić ima 20 godina iskustva u oglašivačkoj industriji. Diljem jugoistočne Europe Lukić se smatra vrsnim medijskim strategom sa internacionalnim iskustvom koje uključuje rad i u medijima i u marketinškim agencijama.

      Karijeru je započeo 1996. godine u kompaniji New World Publishing Inc. u Pragu, a nakon 3 godine se pridružio istoj kompaniji u Budimpešti. Sedam godina kasnije, 2005. godine, Darko je bio jedan od osnivača  kompanije CEE Business Media, također u Budimpešti.

      MBA diplomu je stekao na UK Open University. Tijekom karijere u agenciji UM, Darko je surađivao sa svim ključnim klijentima i tako direktno sudjelovao u razvoju UM agencija u cijeloj regiji.

      Poznat je po svojoj energiji, posvećenosti uspjehu i dinamičnom svijetu medija, a ponosan je na sve uspjehe koje je UM postigao tijerkom posljednjih 10 godina, od ulaska na nova tržišta, do dobijanja novih klijenata, i uvođenja novih usluga.

      Darko voli reći kako se osjeća veoma privilegirano i ponosno što može surađivati sa nevjerovatnim timom agencije UM koji čine ljudi iz svih tržišta jugoistočne Evrope. Slobodno vrijeme provodi sa obitelji i prijateljima. Voli kazalište i operu, a veliki je ljubitelj i sportskih događaja, posebno nogometnih i košarkaških.

  • katarina_kostic_final-3

    Katarina Kostić

    Regionalna direktorica razvoja za medijske operacije

    I&F McCann Grupa

    • Katarina Kostić

      Regionalna direktorica razvoja za medijske operacije

      I&F McCann Grupa

    • Katarina Kostić je stručnjakinja za medije i komunikacije i ima više od 15 godina iskustva u industriji.  Agenciji UM Beograd pridružila se nakon završetka diplomskog studija na smjeru Kultura i Mediji na Goldsmith fakultetu Sveučilišta u Londonu.

      Otkad je prije 15 godina započela revolucija u medijima, raste i Katarinina znatiželja prema medijskoj i komunikacijskoj industriji, potrošačima, integracijama i ulogom medija u ukupnom uspjehu brandova i poslovanja. 

      Katarina je ključni član new business i strateškog tima agencije, a njeno duboko razumijevanje industrije je neprocjenjivo kako za međunarodne, tako i za lokalne klijente.

      Ekspert je za komunikacijske i medijske strategije, trendove i istraživanja, dok su njen glavni fokus rast i stalni razvoj medijskih usluga u okviru I&F McCann Grupe.

      Katarina je vrlo ponosna na svoju sposobnost da prepozna trendove, kao i odlučnost da radi stvari na drugačiji i bolji način. Prepoznala je potrebu za objedinjavanjem tima jugoistočne Evrope, integriranjem digitala i offline-a, ali i potrebu za većom integriranosti sa kreativnim timovima.

      Diplomirana je povjesničarka umjetnosti, ali i educirana dizajnerica cvijeća i majka dvoje nevjerojatne djece, uživa u svemu što svijet može ponuditi.

  • biljana-kolakovic

    Biljana Kolaković

    Regionalna izvršna direktorica agencije UM

    • Biljana Kolaković

      Regionalna izvršna direktorica agencije UM

    • Biljana ima više od 17 godina iskustva u komunikacijskoj industriji. Počela je kao media planer u McCann-u. Agenciji se pridružila 1999. nakon što je diplomirala na  Fakultetu za međunarodni menadžment.

      Biljana je iskusna u analizi medija, zakupu, optimizaciji i medijskom investiranju, strateškom planiranju, projektnom menadžmentu, ali je najpoznatija po sposobnosti rukovođenja.

      Vodila je agenciju u prijelazu s tradicionalnog medijskog planiranja na integriranu komunikacijsku agenciju s klijentom u središtu. Osigurala je da UM tim dobije svo znanje i alate za stvaranje i implementaciju privlačnih priča o koje se šire kroz sve medije.

      Najvažniji projekt na kojeg je posebno ponosna je širenje branda UM na cijelu regiju Adrija-Balkan i entuzijastičan rad na integraciji timova za različita tržišta. Jedan od najvećih uspjeha je pobjeda na natječaju za medijsko planiranje i zakup oglasnog prostora za L'Oréal na svim tržištima regije Adrija- Balkan, gdje je UM za klijenta bio očit izbor s obzirom na optimiziranu pametnu ponudu za konsolidiranje upravljanja njihovim poslom u cijeloj regiji.

      Svoje slobodno vrijeme provodi sa obitelji i prijateljima i usavršava svoje kulinarske vještine.

  • mario-lovric

    Mario Lovrić

    Izvršni direktor

    UM Zagreb & Ljubljana

    • Mario Lovrić

      Izvršni direktor

      UM Zagreb & Ljubljana

    • Mario ima preko 10 godina iskustva u komunikacijskoj industriji 2012. je postao dio UM obitelji. Medijska branša ga je privukla, jer je oduvijek fasciniran fenomenom medija i utjecajem medija na modernu kulturu i društvo. U UM-u je nastavio razvijati vještine istraživanja medija, connections planning, zakupa medijskog prostora i pregovaranja surađujući sa najvažnijim klijentima UM-a poput Vip-a i L'Orèala.

      Jedno od njegovih većih postignuća je uspješno preuzimanje vodeće pozicije u UM-u Zagreb 2014., konsolidiranje tima i osnaživanje timskog duha. Tijekom tog procesa UM Zagreb je zadržao stabilnu poziciju na tržištu zadržavajući klijente i stječući nove što je pomoglo očuvanju jake UM-ove tradicije na hrvatskom tržištu

      Mario je ponosan na mnoge nagrade dodijeljene UM-u Zagreb zadnjih godina i počašćen je što svakodnevno surađuje sa iskusnim UM-ovim timom.

      Izvan ureda može ga se vidjeti na dobrom rock koncertu ili na košarci. Uvijek je u društvu prijatelja i obitelji.

      Najljepše mu je u zagrljaju njegova dva sina, ako je moguće pored mora u suton.

  • marijana-kovacevic

    Marijana Kovačević

    Izvršna direktorica

    UM Sofia

    • Marijana Kovačević

      Izvršna direktorica

      UM Sofia

    • Marijana ima 11 godina iskustva u komunikacijskoj industriji i tijekom tog perioda od prvog dana je izgradila karijeru u Podgorici.

      Diplomirala je na Fakultetu političkih znanosti. Tijekom rada u agenciji stekla je opsežno znanje o odnosima s javnošću, media planiranju i zakupu i kreativnom radu na mnogobrojnim projektima realiziranim za klijente agencije.

      Ponosna je na to što je UM Sofija u kratkom roku postala jedna od vodeći medijskih agencija na tržištu. UM Sofija je agencija fokusirana na vještine, znanje i ljude. Tim od 17 medijskih stručnjaka stvorio je portfolio raznovrsnih klijenata.

      Svoje slobodno vrijeme provodi putujući po egzotičnim zemljama istražujući Aziju, svoj omiljeni kontinent. Govori hebrejski jezik i ljubiteljica je knjiga.

  • nermina-masala

    Nermina Kelić

    Izvršna direktorica

    UM Sarajevo

    • Nermina Kelić

      Izvršna direktorica

      UM Sarajevo

    • Nermina ima 9 godina iskustva u komunikacijskom biznisu. Otkad je stekla diplomu iz marketinga na studiju ekonomije i biznisa u Sarajevu.

      Njezino iskustvo i znanje iz strateškog planiranja, zakupa, razvoja internetskih strategija i menandžmenta društvenih mreža rezultat su predanog rada i uspješnog vođenja projekata za mnoge klijente među kojima su: The Coca Cola Company, Carlsberg, Podravka i MasterCard.

      Jedan od ključnih Nermininih projekata je početak suradnje sa The Coca Cola Company u Bosni i Hercegovini 2012. godine. Od tada je agencija započela suradnju sa nekoliko globalnih i regionalnih klijenata i pozicionirala se kao vodeća na tržištu.

      U slobodno vrijeme se voli baviti fotografijom i slikanjem.

      Ponosna je što je ostvarila svoj desetogodišnji plan koji si je zacrtala tijekom studija. Spremna je za sljedećih deset.

      Izvan ureda uživa u društvu malog plavookog dječaka, a u uredu uživa radeći najbolji posao na svijetu.

  • roza-petrovska2

    Roza Petrovska

    Izvršna direktorica

    UM Skopje

    • Roza Petrovska

      Izvršna direktorica

      UM Skopje

    • Roza se pridružila agenciji UM 2003. godine. Kao diplomirana inženjerka tehnologije u agenciji je dobila priliku primjeniti stečeno znanje i vještine iz organizacije, komunikacije, administracije, upravljanja projektima i ljudskim resursima, kao i iz analize podataka.

      Tijekom godina radila je na raznim pozicijama u agenciji UM, kao i u svim ključnim timovima, što je dovelo do toga da postane inspirativan vođa koji zna uspješno  upravljati projektnim timovima i implementirati poslovne inovacije. 

      Tijekom karijere u agenciji UM imala je važnu ulogu zbog svog svježeg i inovativnog razmišljanja kojim je podržavala edukaciju zaposlenih, ali i zbog inovativnog pristupa za uključivanje potrošača i podizanje zadovoljstva klijenata na viši nivo.

      Roza je bila dio tima koji je osvojio prvog “Zlatnog lava” za Makedoniju na uglednom svjetskom festivalu “Cannes Lions” u Cannesu 2009. godine za kampanju za podizanje svesti o raku testisa “Check them!” (Provjeri ih).

      Roza obožava putovanja i fotografiranje prirode, arhitekture i pejzaža, kao i sklapanje novih prijateljstava. Tijekom proteklih godina imala je priliku  baviti se i glumom, glazbom i pisanjem.

  • ivan-celebic

    Ivan Čelebić

    Izvršni direktor

    UM Podgorica

    • Ivan Čelebić

      Izvršni direktor

      UM Podgorica

    • Ivan ima 8 godina iskustva rada u agenciji na više od 30 projekata.

      Razvio je jako dobre vještine planiranja i zakupa medijskog prostora. Također je razvio talent predviđanja budućih trendova u medijima.

      Predstavljao je UM Podgorica na većini regionalnih natječaja i radio je na nekoliko uspješnih regionalnih projekata.

      Tijekom svog rada u agenciji mentorirao je cijeli medijski tim u Universal Media Podgorica i pomogao u razvoju lokalnih medijskih stručnjaka. Jako je ponosan na razvijene timske vrijednosti, kao i na istaknutu poziciju agencije na tržištu.

      Bio je i dio pobjedničkog tima na McCANN’s EMEA ACADEMY u Londonu 2010.

      Bivši je hrvački reprezentativac Crne Gore i u svoje slobodno vrijeme uživa u glazbi, TED talk-u, filmovima i vožnji biciklom.

  • suela

    Suela Shtylla

    Izvršna direktorica

    McCann Tirana

    • Suela Shtylla

      Izvršna direktorica

      McCann Tirana

    • Suela predstavlja McCann obitelj od osnutka u Albaniji. Prije 8 godina Suela je počela kao managing director agencije i  tima koji je nastao oko nje kao McCann Tirana.

      Kao rezultat njenog rada i predanosti agencija je danas među vodećima u Albaniji i prepoznata je kao agencija koja postavlja visoke profesionalne i etičke standarde.

      U Suelinom CV-u je više od 13 godina radnog iskustva u komunikacijskoj industriji. Radila je sa internacionalnim i lokalnim klijentima: The Coca- Cola Company, Albtelecom, Matercard, L'Orèal, Trans Adriatic Pipeline, Intesa Sanpaolo Bank itd.  

      Suelina uloga i vizija su u središtu menadžmenta i administracije strateške pozicije agencije, rasta i new biz politike.

      Njezin je um strateški i analitički, ima sjajne komunikacijske i pregovaračke vještine, budističko strpljenje i mirnoću i oštro oko za detalje.

      Suelini su glavni hobiji planinarenje, yoga i osvajanje novih klijenata.