Sve vijesti

  • nina

    Nina Jocić promovirana u poziciju Head of Online Media (Voditelj online tima) UM-a Zagreb

    Nakon nešto više od godine dana u UM-u Zagreb, Nina Jocić istaknula se uspješnim radom, te je s pozicije Online Media Account Managera unaprijeđena u poziciju voditelja Online tima UM-a Zagreb. Kao mlada i izuzetno perspektivna stručnjakinja za digitalni marketing Nina je prepoznata od strane managementa UM-a Zagreb kao idealna osoba za online tim agencije,

  • UM ZG digital

    UM Zagreb proširio suradnju sa Zagrebačkom pivovarom na planiranje i zakup digitalnih medija

    Osvojenim natječajem za usluge planiranja i zakupa medija, agencija Universal McCann Zagreb obnovila je suradnju sa Zagrebačkom pivovarom, članicom Molson Coors grupacije. Time je nastavljena vrlo uspješna suradnja koja traje već 25 godina, a sada je dodatno proširena na planiranje i zakup digitalnih medija. „Za uspjeh koji Zagrebačka pivovara ostvaruje na tržištu unatrag mnogo godina, zaslužni

  • ferero

    UM i Ferrero proširili suradnju i na teritorij Kosova

    Uz dosadašnja tržišta Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Albanije i Makedonije, agencija UM Zagreb proširila je regionalnu suradnju s uglednom kompanijom Ferrero i na teritorij Kosova. Procesi se regionalno koordiniraju iz Zagreba. „Ferrero je klijent koji od svojih agencija zahtijeva vrhunsku kvalitetu usluge, kao i ispunjavanje svih commitmenta i potpunu transparentnost u medijskim i financijskim parametrima,

  • Ivana Žulj

    Ivana Žulj: Ništa nije nerješivo uz dobre i nasmijane kolege

    Ivana Žulj je stekla novu poziciju Account Director agencije UM Zagreb. Tijekom nešto više od tri godine, napredujući od pozicije Media Plannera, Ivana je dokazala kvalitetu i odgovornost u profesionalnom smislu, ali i izvanredne menadžerske osobine, proaktivnost, entuzijazam i karizmu u komunikaciji s kolegama i klijentima. Ivana je završila studij Anglistike i Antropologije na Filozofskom

  • magna za home

    50 posto globalnog digitalnog oglašavanja odvija se na mobilnim uređajima

    U posljednjem izvještaju o globalnom tržištu oglašavanja Magna, istraživačka agencija u okviru IPG Mediabrands, predviđa rast investicija u sferi oglašavanja za 3,7 posto, odnosno na 505 milijardi dolara do kraja 2017. godine. Digitalni mediji nadmašili su televiziju i preuzeli primat u prihodima od oglašavanja. Najvećim dijelom za to je zaslužna prodaja u segmentima impresija

  • H&M_logo

    H&M prepoznao agenciju UM Zagreb kao kvalitetnog partnera u medijskom komuniciranju

    H&M novi klijent agencija UM Beograd i UM Zagreb H&M, jedan od vodećih svetskih modnih brendova, započeo je saradnju na pojedinačnim tržištima Srbije i Hrvatske  sa medijskim agencijama UM Beograd i UM Zagreb. Ove agencije su prepoznate od strane klijenta kao kvalitetni partneri koji brendu H&M mogu da pruže sveobuhvatnu podršku u medijskoj komunikaciji. U

  • UM Zagreb

    McCann i UM najučinkovitija grupa agencija za tržišno komuniciranje u Hrvatskoj

    Prema objavljenim rezultatima Effie indeksa učinkovitosti, McCann Zagreb i UM Zagreb, u sastavu I&F McCann Grupe, zbirno predstavljaju najučinkovitiju grupu agencija u Hrvatskoj, što je pridonijelo i tome da je upravo McCann WG Europe proglašen za najučinkovitiju agencijsku mrežu u Europi. Ovo je još jedna potvrda uspjeha za McCann Zagreb koji je na ovogodišnjim

  • home-pic-wp

    UM OTKRIVA REZULTATE WAVE 9 – GLOBALNOG ISTRAŽIVANJA O NAVIKAMA KORISNIKA DRUŠTVENIH MREŽA

      Wave 9: The Meaning of Moments, predstavlja ponašanje aktivnih internet korisnika na osnovi 60 milijardi klikova i na uzorku od 52.000 ispitanika iz 78 država cijelog svijeta. Globalna agencijska mreža UM objavila je po deveti put godišnje rezultate istraživanja o navikama korisnika društvenih medija – Wave. Istraživanje je dalo jasnu poruku: pažnja potrošača je sve kraća i od

  • wp-news12

    Održana Pitch Akademija za medijske agencije

    U okviru Pitch Akademije, predstavnici IPG Mediabrands mreže održali su u Beogradu trening za regionalne timove agencije UM. Edukaciju su vodili Howard Nead, Chief Growth Officer u IPG Mediabrands i Stefan Burford, Chief Strategy Officer u IPG Mediabrands, koji su tijekom proteklih godina značajno doprinijeli razvoju strateških i multidimenzionalnih rješenja za klijente networka. „S obzirom

  • wp-slika123

    Televizija je i u digitalno doba vrlo živahna, iako su joj mnogi predviđali umiranje

    Prošlo je više od 10 godina otkad se u stručnoj javnosti i na našim prostorima postalo postavljati pitanje je li televizija mrtva? Autor: Vedran Vereš, Client Service Director za UM Zagreb i UM Ljubljana Ako uzmemo u obzir da u Hrvatskoj na televiziju odlazi otprilike 50% oglašivačkih investicija u medije (Izvor: Hura Adex), možemo reći da

123