Sve vijesti

  • Linkedin_DisplayImage_1200x627 pix

    Effie i WARC potvrdili: Najučinkovitija smo medijska agencija u Hrvatskoj!

    Prema rezultatima Effie Worldwide Indexa 2019, koji na temelji na nagradama i priznanjima ostvarenim na nacionalnim Effie natjecanjima u 2018., UM Zagreb najučinkovitija je medijska agencija u Hrvatskoj. Prema bodovima prikupljenim na temelju osvojenih nagrada te broju finalista, UM Zagreb nalazi se na diobi drugog mjesta u ukupnom poretku te smo jedina medijska agencija u

  • nase-predstavnice

    Naše predstavnice na Google Executive Summit-u

    Jovana Petrović, Head of Regional Connection Planning and Digital u UM Beograd, i Nina Jocić, Head of Online Media u UM Zagreb, učestvovale su na Google Executive Summit-u u Kaliforniji. Jovana i Nina posetile su San Francisko u Kaliforniji povodom održavanja Google Adriatic Executive Summit 2019. Google im je bio sjajan domaćin i ovom prilikom

  • maraton

    Veliki uspijeh I&F maratonaca

    „Ova nedjelja u Beogradu donijela je za mene ostvarenje jednog sna koji se činio nezamisliv – postao sam maratonac. Pomalo sam skupljao kilometre, poklopilo se odlično vrijeme za trčanje i uz pomoć onih koji su me podržavali porukama i savjetima, kao i kolegama Predragu i Marku koji su navijali za mene na samoj stazi

  • um-zagreb-znacajno-pojacao-tim-750x375

    UM Zagreb značajno pojačao tim

    Ivan Čelebić, Andrea Jakšić i Marko Dilberović najnovija su pojačanja u agenciji UM Zagreb, jednoj od vodećih agencija za zakup i medijsko planiranje u Hrvatskoj. Ivan Čelebić agencijsku karijeru u proteklih 11 godina gradio je u agenciji UM Podgorica gdje je posljednje dvije godine bio i glavni direktor. U UM-u je preuzeo vrlo odgovornu i

  • Biljana-Kolakovic

    BILJANA KOLAKOVIĆ: „U 2019 naši klijenti će imati na raspolaganju nove sofisticirane alate, koji su na korist njihovih boljih poslovnih rezultata“

    BILJANA KOLAKOVIĆ, regionalna direktorka agencije UM razgovarala je sa portalom Advertiser Serbia u okviru prazničnog serijala intervjua. …ocena uspešnosti agencije u 2018…U ovoj godini smo učili, istraživali, testirali, kreirali nove alate, radili na strategiji kako da kampanje naših klijenata budu još kvalitetnije zastupljene na digitalnim medijima. Digital je očekivano bio najdinamičniji medij tokom cele prethodne godine.

  • aecfad9128103ba7b6ca05f34dfefb65

    Koncept ‘drugačiji od drugih’ nije uvijek primjeren za sve

    Universal McCann Zagreb (UM) jedna je od najuspješnijih medijskih agencija u Hrvatskoj, a već tri godine zaredom na Danima komunikacija s partnerskim agencijama osvaja Effie Grand Prix, najznačajniju nagradu ovog festivala. Iza njih je još jedna sjajna godina zbog čega smo razgovarali s Ivanom Žulj, voditeljicom strateških projekata te Ninom Jocić, voditeljicom online tima.

  • 5-2

    Mario Lovrić i Relja Jović učestvovali na DAMconf 2018

    Naše kolege Mario Lovrić, direktor agencije UM Zagreb, i Relja Jović, Chief Digital Officer I&F Grupe, učestvovali su u programu konferencije DAMconf 2018 koja je održana u Zagrebu. Agencija UM Zagreb je ujedno bila i partner konferencije. Relja Jović vodio je panel “How agile drives digital transformation”, a Mario Lovrić učestvovao je u panelu “Media

  • veres

    Vedran Vereš: Nestat će mediji i agencije koji oglašivačima ne budu u stanju ponuditi opipljivu vrijednost

    Vedran Vereš direktor je agencije Initiative Zagreb, koja je prema izvještaju međunarodne konzultantske kuće R3 najuspješnija globalna agencija u akvizicijama novih klijenata u prvoj polovici 2018. U razgovoru za Poslovni dnevnik otkriva kako privlače nove klijente, uspoređuje naše tržište s tržištem regije i posao u agenciji s poslom u medijskoj branši. Pojasnio je i

  • marija-ivancic-we-will-see-the-real-consequences-of-gdpr-in-a-few-years

    Marija Ivančić: Tek za koju godinu uvidećemo prave posledice GDPR-a

    Uskoro će biti četiri meseca od uvođenja GDPR-a, pa Marija Ivančić iz UM Zagreb komentariše dosadašnje iskustvo koje nam je donela ova uredba i osvrnula se na panel na Weekend Media Festivalu u kom je učestvovala. Uskoro će četiri mjeseca od uvođenja GDPR-a, a Marija Ivančić iz Universal McCanna Zagreb prokomentirala je dosadašnje iskustvo koje

  • za sajt

    IPG Mediabrands drugi u svijetu u dobijanju novih klijenata

    Prema ovogodišnjem RECMA izvještaju, agencijska mreža IPG Mediabrands druga je u svijetu po ostvarenom new business-u, odnosno dobijanju novih klijenata. Ovaj uspjeh ostvaren je prije svega zahvaljujući agencijama Initiative i UM koje posluju u okviru IPG Mediabrands. Ove medijske agencije u dobijanju novih klijenata pojedinačno su se na globalnoj razini plasirale na drugo (Initiative), odnosno