Sve vijesti

  • za sajt

    IPG Mediabrands drugi u svijetu u dobijanju novih klijenata

    Prema ovogodišnjem RECMA izvještaju, agencijska mreža IPG Mediabrands druga je u svijetu po ostvarenom new business-u, odnosno dobijanju novih klijenata. Ovaj uspjeh ostvaren je prije svega zahvaljujući agencijama Initiative i UM koje posluju u okviru IPG Mediabrands. Ove medijske agencije u dobijanju novih klijenata pojedinačno su se na globalnoj razini plasirale na drugo (Initiative), odnosno

  • za sajt

    Agencije IPG Mediabrands SEE među vodećim u Srbiji, Hrvatskoj i Bugarskoj

    Prema godišnjem RECMA izvještaju, IPG Mediabrands SEE, odnosno agencije UM Beograd, UM Zagreb i UM Sofia, koje posluju u okviru I&F McCann Grupe, plasirale su se među vodeće tri medijske agencije na tržištima Srbije, Hrvatske i Bugarske, jedinim zemljama regije obuhvaćenim ovim istraživanjem. “Kao tim, a i ja lično, izuzetno smo ponosni što su UM

  • effie-grand-prix-za-zagrebacku-pivovaru-i-agencije-bbdo-zagreb-i-universal-mccann-740x500

    UM Zagreb i Zagrebačka pivovara treću godinu zaredom najbolji na Effie Croatia

    Na Danima komunikacija, najvećem festivalu oglašivačke industrije u Hrvatskoj koji se i ove godine tradicionalno održao u Rovinju, agencija UM Zagreb dobila je najveći broj prestižnih nagrada – Grand Prix nagradu te dvije zlatne i jednu srebrnu Effie nagradu. Podsjetimo, nagrada Effie najbolji je pokazatelj efikasnosti kampanje te se dodjeljuje najboljim oglašivačima i agencijama

  • mario

    Mario Lovrić na listi top 100 mladih menadžera u Hrvatskoj

    Naš Managing Director Mario Lovrić uvršten je na listu top 100 mladih menadžera u Hrvatskoj, koju tradicionalno realizira magazin Lider media d.o.o.. Menadžeri su rangirani prema upravljačkoj moći i uredničkom izboru onih za koje se “opravdano sumnja” da će imati veliki utjecaj na biznis u nadolazećim godinama.

  • HURA-logo

    UM Zagreb postao dio HURA-e

    Prema jednoglasnoj odluci Skupštine HURA-e, koja je održana 21. ožujka, UM Zagreb postao je dio ovog strukovnog udruženja i pridružio se agencijama koje aktivno rade na krojenju domaćih i europskih strukovnih standarda, zaštiti struke i unapređenju industrije.   Originalna vest objavljena je na portalu HURA.

  • mario

    Mario Lovrić u stručnom žiriju natjecanja Effie Croatia Awards 2018

    Glavni direktor agencije UM Zagreb, Mario Lovrić, izabran je u stručni žiri Effie Croatia Awards 2018, natjecanja koje već devetu godinu u Hrvatskoj nagrađuje oglašivače i agencije koji su se svojim strateškim pristupom, kreativnom komunikacijom i realizacijom ideja posebno istaknuli u segmentu marketinških aktivnosti i postignutih tržišnih rezultata. Žiri broji čak dvadeset članova žirija koji

  • collage

    Aktivni korisnici interneta utječu na razvoj društvenih medija, usvajaju platforme i odlučuju o tome koji će biti dominantni

    UM lansira projekt Wave, najveće globalno istraživanje društvenih medija s jasnim ciljem: pratiti rast korisnika i rast važnosti novog medijskog fenomena.   “Wave 9 pokrenut je 2016. godine, a rezultati su nam na raspolaganju od travnja ove godine. Istraživanje je provedeno na 78 tržišta i 52.326 ispitanika koji predstavljaju 1.5 milijardu aktivnih internet korisnika. Da pojasnimo, aktivni

  • 134c4c14216f803cced9a3cf2128418f

    Bilježi se značajan rast upotrebe Messengera

    Istraživanje na 78 tržišta i 52.326 ispitanika pokazuje da je Facebook i dalje najkorištenija društvena mreža.   Čak 53 posto ispitanika osjeća se ‘bombardirano’ gomilom sadržaja na internetu, a 32 posto strahuje se da će ako ne budu imali pristup internetu nešto važno propustiti. S druge strane, 33 posto mlađih od 35 želi biti slavno na internetu,

  • 15.12.2017., Zagreb - Okrugli stol u organizaciji Poslovnog dnevnika na temu marketinga. Sudjelovali su: Nikola Zinic, Darko Bakaric, Mislav Krajac, Marina Culic Fisher,Kresimir Dominic, Anamaria Horacek , Ljiljana Ivosevic. Photo: Petar Glebov/PIXSELL

    Opstaju oni koji se novonastaloj situaciji najbolje prilagode

    Okrugli stol u organizaciji Poslovnog dnevnika na temu marketinga. Sudjelovali su: Nikola Zinic, Darko Bakaric, Mislav Krajac, Marina Culic Fisher,Kresimir Dominic, Anamaria Horacek , Ljiljana Ivosevic. Photo: Petar Glebov/PIXSELL   Predstavnici sedam hrvatskih marketinških i PR aegncija pokušali su odgonetnuti tajnu uspjeha pojedine agencije, tj. što to neke izdvaja u moru istih. Tajni sastojak čini se je u

  • mario

    Primatelja poruke će se segmentirati i prema životnom stilu

    Mario Lovrić, direktor kreativne medijske agencije UM Zagreb, govori o tome kako izgleda tržište nakon izbijanja krize u Agrokoru, trendovima u branši i pomoći tehnologije u komunikaciji. Bez obzira na sve promjene kojima svjedočimo, jedan se cilj u marketingu nije promijenio, a to je doći do potrošača. U tom procesu danas na raspolaganju više kanala