IPG Mediabrands drugi u svijetu u dobijanju novih klijenata

za sajt

Prema ovogodišnjem RECMA izvještaju, agencijska mreža IPG Mediabrands druga je u svijetu po ostvarenom new business-u, odnosno dobijanju novih klijenata. Ovaj uspjeh ostvaren je prije svega zahvaljujući agencijama Initiative i UM koje posluju u okviru IPG Mediabrands. Ove medijske agencije u dobijanju novih klijenata pojedinačno su se na globalnoj razini plasirale na drugo (Initiative), odnosno četvrto mjesto (UM).

Uspjehu agencijske mreže IPG Mediabrands doprinijele su i medijske agencije koje posluju u regionu jugoistočne Europe, odnosno UM (Beograd, Zagreb, Sofia), koje su se u ranijem RECMA izvještaju plasirale među top tri medijske agencije na tržištima Srbije, Hrvatske i Bugarske. Također, agencijska mreža Initiative najuspješnija je globalna medijska agencija u razvoju poslovanja i osvajanju novih klijenata u prvoj polovici 2018. godine prema izvještaju međunarodne konzultantske kuće R3.

“Na tržištima na kojima poslujemo, godinama unazad jedan od prioriteta nam je svakako i new business, odnosno širenje portfolija naših klijenata na širok dijapazon različitih kategorija. Rast IPG Mediabrands na globalnom agencijskom tržištu odrazio se i na naše poslovanje, gde beležimo znatni rast. Ponosni smo što pratimo globalni trend i iz godine u godinu razvijamo naše poslovanje dobijanjem novih klijenata. Moram da naglasim da u tome imamo snažnu podršku naše agencijske mreže. Istraživanja kao što je RECMA potvrda su toga i priznanje za IPG Mediabrands. Naša ambicija jeste da godinu nastavimo kao što smo je i započeli, proširenjem našeg portfolija klijenata iz različitih industrija,“ kaže Darko Lukić, CEO IPG Mediabrands SEE.

RECMA je neovisna kompanija koja na globalnoj razini realizira istraživanja koja za temu imaju poslovanje medijskih agencija. Ova istraživanja predstavljaju strateški alat najvećih svijetskih oglašivača i često su odlučujuća pri izboru medijske agencije sa kojom će surađivati.