Agencije IPG Mediabrands SEE među vodećim u Srbiji, Hrvatskoj i Bugarskoj

????????????????????????????????????

Prema godišnjem RECMA izvještaju, IPG Mediabrands SEE, odnosno agencije UM Beograd, UM Zagreb i UM Sofia, koje posluju u okviru I&F McCann Grupe, plasirale su se među vodeće tri medijske agencije na tržištima Srbije, Hrvatske i Bugarske, jedinim zemljama regije obuhvaćenim ovim istraživanjem.

“Kao tim, a i ja lično, izuzetno smo ponosni što su UM agencije na ovim, veoma značajnim tržištima, rangirane među top tri medijske agencije. Uspeh je još veći ako se ima u vidu da smo kao medijska grupacija, IPG Mediabrands SEE, takođe rangirani u samom vrhu. RECMA istraživanje i rang lista potvrda su fleksibilnosti, preduzimljivosti, razvoja usluga i digitalnih resursa i inovativnosti medijskih agencija, a to je upravo ono po čemu su UM agencije prepoznatljive. Zadovoljni smo ovim uspehom, i trudićemo se da ostvarimo lidersku poziciju kako na ova tri, tako i na ostalim tržištima u jugoistočnoj Evropi na kojima poslujemo, a koja nisu bila obuhvaćena ovim istraživanjem” izjavio je Darko Lukić, CEO IPG Mediabrands SEE.

RECMA je nezavisna kompanija koja na globalnoj razini provodi istraživanja na temu poslovanja medijskih agencija. Ova istraživanja predstavljaju strateški alat najvećih svjetskih oglašivača i često su odlučujuća pri izboru medijske agencije sa kojom će surađivati. Istraživanjem je obuhvaćeno više od 1400 medijskih agencija u 90 zemalja. Godišnja rang lista realizira se kroz čak tri godišnje procjene u 45 zemalja i bazira se na 18 kriterija koji ocjenjuju potencijal agencija u pogledu uspjeha na pitchevima, trendova u razvoju poslovanja, broja zaposlenih i nagrada na festivalima, digitalnih resursa i raspona usluga koje podrazumijevaju kreiranje sadržaja i sposobnosti agencija da dugoročno uspješno surađuju sa velikim klijentima i lokalnim oglašivačima.