UM Zagreb i Zagrebačka pivovara treću godinu zaredom najbolji na Effie Croatia

effie-grand-prix-za-zagrebacku-pivovaru-i-agencije-bbdo-zagreb-i-universal-mccann-740x500

Na Danima komunikacija, najvećem festivalu oglašivačke industrije u Hrvatskoj koji se i ove godine tradicionalno održao u Rovinju, agencija UM Zagreb dobila je najveći broj prestižnih nagrada – Grand Prix nagradu te dvije zlatne i jednu srebrnu Effie nagradu. Podsjetimo, nagrada Effie najbolji je pokazatelj efikasnosti kampanje te se dodjeljuje najboljim oglašivačima i agencijama za tržišne komunikacije po kriterijima kreativnosti, strategije te ostvarenih tržišnih rezultata. Najznačajniju nagradu Grand Prix, kao i zlatni Effie, UM Zagreb kao medijska agencija dobio je zajedno s klijentom Zagrebačkom pivovarom za kampanju „Žuja je zakon“ (2015-2017) u kategoriji „dugoročna efikasnost“.

Osim za kampanju „Žuja je zakon“, Zagrebačka pivovara i UM Zagreb nagrađeni su za još dvije kampanje – zlatnim Effiejem za kampanju „Budi hrabar – počeši s razlogom“ te srebrnim Effiejem za kampanju „Mame i tate su zakon“.

„Ponosni smo što smo i ove godine sudjelovali u osvajanju Effie Grand Prixa, već treću godinu zaredom, a što je uistinu nesvakidašnji uspjeh jednog oglašivača i agencija koje s njim surađuju. Čestitam Zagrebačkoj pivovari koja nas motivira da iz dana u dan opravdavamo povjerenje koje su nam ukazali. Zagrebačka Pivovara ovim se još jednom izdvojila kao lider na domaćoj marketinškoj sceni, a nama je velika čast da ih već više od 25 godina pratimo u području medijskog planiranja i zakupa. Veliko hvala svim kolegama iz UM Zagreb i čestitam ostalim agencijama koje su surađivale na ovim projektima i zajedno stvorile osnove za dugoročan uspjeh, što je i ultimativni cilj svake ozbiljne kompanije“ istaknuo je Mario Lovrić, direktor UM Zagreb.

Effie nagrada među najprestižnijim je globalnim nagradama u industriji tržišnih komunikacija i dodjeljuje se snažnim idejama koje su kroz kampanje ostvarile cilj, odnosno značajan rezultat za klijente i brandove. Devetu godinu zaredom u Hrvatskoj su Effie nagrade dodjeljene oglašivačima i agencijama koje su se svojim strateškim pristupom, kreativnom komunikacijom i realizacijom ideja posebno istaknule u segmentu marketinških aktivnosti i postignutih tržišnih rezultata. Ova priznanja temelje se na preciznim i jasnim parametrima te su najbolji pokazatelj da se ulaganje u marketing isplati.