Mario Lovrić u stručnom žiriju natjecanja Effie Croatia Awards 2018

mario

Glavni direktor agencije UM Zagreb, Mario Lovrić, izabran je u stručni žiri Effie Croatia Awards 2018, natjecanja koje već devetu godinu u Hrvatskoj nagrađuje oglašivače i agencije koji su se svojim strateškim pristupom, kreativnom komunikacijom i realizacijom ideja posebno istaknuli u segmentu marketinških aktivnosti i postignutih tržišnih rezultata.

Žiri broji čak dvadeset članova žirija koji su predvođeni Ivanom Šuvarom, direktorom marketinga i izvrsnosti potrošača Zagrebačke Pivovare, dobitnikom prošlogodišnje Grand Prix nagrade za projekt „Počeši s razlogom“. Uz njega, u žiriju se nalaze neki od najboljih i najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj koji dolaze iz redova oglašivača i agencija: Vesna Vlahović-Dašić (Coca-Cola Adria), Nina Pentek (Erste & Steiermärkische Bank), Norman Mueller (Huawei Technologies), Branka Bajt (Hrvatski Telekom), Darko Pejnović (Pliva), Filip Rabuzin (Heineken Hrvatska), Vladimir Gnjidić (METRO Cash & Carry), Dino Bijač (Adria Snack Company), Zvonimir Seki (Jamnica), Krešimir Renzo Prosoli (Real grupa), Mario Lovrić (Universal McCann), Marko Matejčić (MediaCom), Eva Renner (Dentsu Aegis Network), Dinko Brčić (BBDO Zagreb), Dina Dretvić (Imago Ogilvy), Ivan Tanić (Bruketa&Žinić&Grey), Vanja Šebek (Dibs), Vanja Bertalan (web.burza) i Ante Šalinović (Ipsos Adria).

Nagrada Effie Croatia, najvažnija je strukovna nagrada u Hrvatskoj prema mišljenju oglašivača (Ipsos istraživanje, 2016.), a dodjela i proglašenje pobjednika održat će se u Rovinju na Danima komunikacija od 12. do 15. travnja 2018.

 

Originalna vijest objavljena je na Effie portalu.