Bilježi se značajan rast upotrebe Messengera

134c4c14216f803cced9a3cf2128418f

Istraživanje na 78 tržišta i 52.326 ispitanika pokazuje da je Facebook i dalje najkorištenija društvena mreža.

 

Čak 53 posto ispitanika osjeća se ‘bombardirano’ gomilom sadržaja na internetu, a 32 posto strahuje se da će ako ne budu imali pristup internetu nešto važno propustiti.

S druge strane, 33 posto mlađih od 35 želi biti slavno na internetu, kao i 15 posto starijih internet korisnika. Rezultati su to najvećeg globalnog istraživanja društvenih medija Wave 9 kojem se Hrvatska priključila 2011. godine, a koje je agencija UM pokrenula s ciljem praćenja rasta korisnika i  važnosti novog medijskog fenomena. “Wave 9 pokrenut je 2016. godine i rezultati su nam na raspolaganju od travnja ove godine.

Istraživanje je provedeno na 78 tržišta i 52.326 ispitanika koji predstavljaju 1,5 milijardu aktivnih internet korisnika,  onih koji internet koriste svaki dan ili svaki drugi dan te utječu na rast i razvoj društvenih medija, usvajaju platforme i alate te na kraju odlučuju o tome koji će biti dominantni”, pojasnio je Research Manager u UM Zagreb Jan Jurjević.

Ovo je istraživanje također pokazalo značajan rast upotrebe Messengera, najbrže rastućeg kanala komunikacije – sa 66 posto u Waveu 8 na 82% u Waveu 9, da je Facebook i dalje najkorištenija društvena mreža, ali Instagram najbrže raste među mlađima od 35 godine – sa 16 posto korisnika u Waveu 8 na 41% u istraživanju Wave 9. Usto, pada povjerenje u influencere, pa im je tako 2015. vjerovalo 43%, a 2017. 34% o ispitanika, naglašavaju u UM Zagreb.

Originalna vijest nalazi se na portalu Poslovni dnevnik.