H&M prepoznao agenciju UM Zagreb kao kvalitetnog partnera u medijskom komuniciranju

H&M_logo

H&M novi klijent agencija UM Beograd i UM Zagreb

H&M, jedan od vodećih svetskih modnih brendova, započeo je saradnju na pojedinačnim tržištima Srbije i Hrvatske  sa medijskim agencijama UM Beograd i UM Zagreb. Ove agencije su prepoznate od strane klijenta kao kvalitetni partneri koji brendu H&M mogu da pruže sveobuhvatnu podršku u medijskoj komunikaciji. U skladu sa time, UM će na tržištima Srbije i Hrvatske pružiti H&M-u kompletnu paletu medijskih servisa, od medijske strategije, analize, taktičkog planiranja kampanja, zakupa i optimizacije na svim medijskim kanalima, do monitoringa i post-buy analiza.

Danilo Drobnjak, Regionalni voditelj marketinga i PR-a H&M-a izjavio je: „Radujemo se saradnji sa UM-om i timom koji deli strast za modom zajedno sa nama. Partnerski ćemo raditi na inspirativnim implementacijama naših kampanja, a na zadovoljstvo svih ljubitelja mode “.

 Biljana Kolaković, regionalna direktorka agencije UM tim povodom kaže: Svaki korak u radu na pripremi prezentacije za H&M bio je pun entuzijazma i inspiracije. Sproveli smo dodatna istraživanja tržišta u vidu fokus grupa, konsultovali smo sa kolegama sa drugih evropskih tržišta, razmenili iskustva i znanja, intervjuisali urednike najznačajnijih modnih magazina, razgovarali sa modnim blogerkama… Imamo još mnogo toga u planu i zato se jako radujemo saradnji sa H&M.“

H&M je još jedan u nizu oglašivača sa kojim su agencije UM osnažile svoj raznovrstan portfolio klijenata.